2. december 2016

I gang med næstsidste bog

Læste denne her bog for et stykke tid siden.

Det er ikke en ret tyk bog og den var letlæselig. Ikke store ord eller lange forklaringer eller, hvad der nu gør en bog i ikke-letlæselig-kategorien. Twistet var fantastisk - jeg havde ikke set det komme overhovedet. Det var en god historie. Det er en bog om familie, en rig familie. Om arv, hvem skal have hvad og hvorfor. Der er børn. Familien ejer en ø og der foregår historien primært. Mere vil jeg ikke sige. Ikke andet end det er en god bog, hurtig læst, godt twist og rigtig god underholdning. Genren ved jeg ikke helt, hvad er men det er en god bog. Altså det synes jeg.

Nu er jeg igang med min anden sidste bog men tre nye (brugte) bøger er bestilt så de er klar, når vi ankommer til England.

Go' weekend.

8 kommentarer:

  1. Du er for vild! Godt gået <3

    SvarSlet
    Svar
    1. tak og nej det er ikke så mange bøger jeg har læst i år:o) Denne her er go' ferielæsning, skulle du mangle.)

      Slet
  2. Det er skønt at læse bøger, men det kan være svært at prioritere tiden til at det gjort, synes jeg.
    Men tak for tippet;0) og god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Laila og go'weekend til dig:)

      Slet
  3. Har du slået sidste års læste bøger?
    Jeg når ikke så meget læsning som jeg normalt klarer i vinterhalvåret, men skidt pyt det skal nok komme igen :-)
    Tak og god weekend til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det var bog nr 16 det her:) tror måske jeg når en mere. Synes ikke der har været så meget tid til læsning:o) også god weekend til dig.

      Slet
  4. Jeg er gået meget i stå med læsning. Den lyder god så mon ikke den kommer på min liste 😉 Kh Birgitte

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...