15. april 2016

Happy Valley eller ikke.....

Yes, det er fredag. Ungerne er til fødselsdag hos kammerater i eftermiddag og det er holdt op med at regne. Lige det med regnen er ret fedt for fødselsdagen er udendørs og vores unger har ingen regntøj eller gummistøvler.... Du må gerne ryste på hovedet!
Manden har en fridag og har været på forbrændingen 3 gange - alle gange med en helt fyldt bil. Ved ikke helt, hvor vi har haft alt det ragelse men nu er det væk. Jeg er da også helt sikker på han er rigtig glad for, at han lige kunne ordne det på hans fridag, tror du ik'??
Nå, men faktisk ville jeg bare fortælle om Happy Valley som manden og jeg lige har set første sæson af på Netflix. Hold op den er go' - Elsker britiske politiserier. Der er en serie 2 og den venter vi spændt på kommer på flixen! Du følger denne her politidame og noget med en kidnapning. Mere vil jeg ikke sige, for vil ikke afsløre noget. Så mangler du en go' spændende serie, kan vi varmt anbefale denne her. Måske du har set den?? Hvad synes du om den?
Ellers vil vi nyde weekenden uden at lave for meget, hvis muligt. På søndag vil vi være heppekor til mindstemandens første fodboldstævne. Jeg ved ikke hvem der glæder sig mest. Faren eller mindstemanden eller det gør jeg, for faren har glædet sig til det her siden mindstemanden kunne gå! I går var vi den lokale sportsbutik og prøve spillertøj. Der skulle også vælges nr og navn til bagpå trøjen. Mindstemanden valgte nr 13.  Tøjet ankommer dog ikke i tide til stævnet på søndag så der må vi selv finde en hvid t-shirt og et par blå eller sorte shorts. Sikke heldigt der lige lå en England landsholdstrøje i skabet og et på sorte Argentina shorts. Mindstemanden er klar og faren er endnu mere klar....

Hvad skal du bruge din weekend på mon??

10 kommentarer:

  1. Jeg har ikke set den, men ser i det hele taget heller ikke så meget fjernsyn. På det punkt er jeg (også) sådan lidt et stenaldermenneske. Til gengæld tør jeg så godt love, at mine unger nok heller ikke havde haft hverken regntøj eller gummistøvler med til den fødselsdag (hvis du har brug for support :-))...
    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ah, godt at høre jeg ikke er den eneste:) Begge unger er hjemme igen og begge er helt tørre. Det er nok mere held end forstand.... Vi ser kun fodbold eller Netflix. Der er sååååå mange gode serier på flixen vi begge vil se:o)

      Slet
  2. Jeg ryster på hovedet ;-)
    Stort tillykke med på søndag til far :-)

    God weekend Mette!

    SvarSlet
    Svar
    1. ha ha:) Begge unger er hjemme og begge er tørre men det er nok mere held....:o)

      Slet
  3. Jeg bliver helt vild skør, husker da min søn begyndte til foldbold, og vi skulle til kamp. Han var dog kun 4 år da jeg begyndte denne rejse, (pyha).
    Dengang havde klubberne tasker med tøj til kampene, og denne taske vandrede så mellem forældrene mht. vask. Derudover havde vil kørsels listen og kage listen. Det var på papir og med afkrydsningsfelter/dato etc. I dag er det med garanti elektronisk, og langt lettere at bytte, der skal ikke ringes rundt etc. Ønsker jer en dejlig fodboldsæson.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, da jeg spillede håndbold og fodbold som barn var der også fællestøj og fælleskørsel. Min mor ville nu helst køre hvergang. Hun er også klar på søndag når hendes yngste barnebarn skal spille fodbold:o)

      Slet
  4. Mine har heller ikke regntøj og gummistøvler. De gider ikke have det på ;) god fornøjelse søndag. I dag bruger jeg i en hal til Fægtestævne med mine ældste.
    Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak Birgitte, godt at høre vi ikke er de eneste forældre uden regntøj m.m. til ungerne:o) Lyder vildt spændende med fægtestævne. Håber det gik godt:)

      Slet
  5. Og så kommer jeg her forbi, som weekenden er ved at nå sin slutning. Håber I har nydt dagene. Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, vi har nydt dagene:) Håber du har:o)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...