21. april 2016

En ekstra dag - shopping, bifftur og varme hveder.

Okay, billedet har intet med overskriften at gøre. Jeg er bare ret så vild med de her glas/kopper som prinsessepige og jeg fandt i Jysk i lørdags. Nu vil jeg ønske jeg havde købt 4 i stedet for 2 så jeg må vel tilbage en af dagene.
Nå, det var jo ikke det indlægget skulle handle om. Jeg bliver ret nemt afledt.....
I morgen er fridag woop woop.... Mindstemanden skal faktisk til fødselsdag hos en kammerat men først kl. 11 så vi kan stadig sove længe. Hvis jeg nu bliver i bilen når jeg aflevere ham så behøver jeg vel ikke skifte ud af nattøjet eller hvad??!
Når han skal hentes er det nok bedst vi alle er i tøjet. vi skal nemlig videre i biografen og se Junglebogen. Nogen af jer der har set den?? Vi har hørt den er god. Vi har set den gode gamle tegnefilmversion.
Lørdag skal vi i Tiger, H&M og Normal. Eller det er mest prinsessepigen og veninden der skal men vi er med. Jeg plejer nu altid lige, at falde over et eller andet jeg skal bruge så mon ikke jeg får noget med hjem også! Minstemanden og faren smutter muligvis en tur i BR mens vi andre shopper men de er ikke helt afklarede....
Søndag har jeg en aftale med min bog. Den er nemlig ret så go' men jeg har ikke lige haft tid til den. Søndag formiddag må være dagen!

Jeg har forøvrigt købt varme hveder eller de er ikke varme endnu. Ved ikke hvorfor vi spiser dem??? Anyone?

Hvad skal du lave her i den ekstra-dag-lange weekend??

16 kommentarer:

  1. Min ældste bonussøn var inde og se den her den anden dag og han var meget begejstret. Jeg mener at det med hveder kom sig af, at ingen skulle lave noget om fredagen, så der blev bagt hvede en masse om torsdagen og resten kunne så spises ristede om fredagen. God fridag til jer. KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi glæder os også til at se den. Tak for info om hveder:)

      Slet
  2. Selvfølgelig kan du da beholode nattøjet på, hvis du bare skal køre Mindstemanden til fødselsdag. Så kan du altid vurdere, hvad du vil gøre, hvis du bliver inviteret ind ;-)

    Du kan læse om varme hveder her: http://www.bt.dk/danmark/har-du-ogsaa-undret-dig-derfor-spiser-vi-varme-hveder-i-aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ja, det kunne være kønt hvis jeg blev inviteret ind:) Må vist hellere hoppe i tøjet inden. Tak for link til info om hveder:o)

      Slet
  3. Jeg hepper også på nattøj! (men det er du vel ikke i tvivl om). Har kommer der også varme hveder på bordet i aften. Og snoller og chips og film (ikke på bordet, men tv'et) - for vi planlægger også at sove længe i morgen (med tykke maver). Nyd Bededagen. Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber I har sovet godt:o) Ingen sov længe her men det gør de vel i morgen;)

      Slet
    2. 06.34 her. Tæller vist ikke for at sove længe. Det var mig der vågnede, og selvom jeg var stille, så vækkede jeg desværre yngstemand, hvis rumsteren vækkede banditpigen. Og så er det jo at manden min og Møghunden ikke lader sig genere af rumsteren, så dem måtte vi bede stå op ved 9-tiden. Nu er dagen i gang. God fornøjelse med alt det I skal i dag.

      Slet
    3. Uh, ser ud til vi to stod op samme tid ca i går. I dag var den 7.14 så det var da lidt bedre.... Manden min kan også nemt sove fra det hele. Her skinner solen igen så er det ok med tidligt op:o) Ha' en dejlig dag Liv:)

      Slet
  4. Vi spiser varme hveder fordi at selv bagerne i gammel tid holdt bedefri på storbededag, og det betød, at hvis man sku' gøre sig forhåbning om at ha' en smule brød til al bønneriet på bededag, så skulle man købe det dagen inden. Og så var det varmt fordi det var nybagt....
    Jeg stemmer også for nattøj, og jeg håber du får en fantastisk date med din bog på søndag!
    Kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ah,tak for info:o) Jeg har nået at læse lidt hertil morgen, da ingen sov længe. Det gør vi vel så i morgen tidlig....:o)

      Slet
  5. Vi holder jo konfirmation i morgen og oprydning lørdag. Søndag skal jeg skrive på eksamens opgave. Det var den weekend ;) kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Her skinner solen til morgen, håber det er det samme hos dig. Tillykke med konfirmanden:o)

      Slet
  6. Jeg synes, at jeg har en svag erindring om, at du fremviste nogle lignende krus, du også var meget begejstret for? ;-) Normal er bare sagen. Det vakte begejstring og shoppetur hos tøserne, da vores by fik en :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret. Vi har nogle der ligner lidt som er købt i Tiger:) De er uden håndtag:) Normal er en fed butik og vi glæder os til at shoppe der i dag:o) Ha' en dejlig dag - her skinner solen og det håber fortsætter.

      Slet
  7. Det lyder til at have været nogle dejlige dage. Og ja, de glas er skønne, kunne nu godt tænke mig nogle stykker, men har nok rigeligt :-) Har ikke lyst til at smide ud.
    Ønsker dig en dejlig søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kender det godt - Jeg har ikke brug for dem men kan heller ikke lade være med at købe dem:) Også go' søndag til dig. E r yngste mon snart træt af baby lader vent på sig:O)?

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...