19. oktober 2013

Dinos Legeland for fuld udblæsning.

4 spændte børn blev pakket i bilen i går middags og så gik turen ellers til Dinos legeland. Der var mange mennesker der da vi ankom men der var et bord og stole til os. Sko og jakker blev kastet i armene på mig og afsted var de alle 4.... Jeg fik sat kopper og saftevand frem klar til de helt vildt tørstige børn som vi kun lige så, hvis de skulle drikke eller ha' en af de pandekager jeg havde taget med. Manden og jeg kunne sidde og kigge lidt på alle de fine Dino-er legelandet er udsmykket med.

(bare rolig de er ikke rigtige men de ser meget rigtige ud ik'?)


Prinsessepigen er ikke bange for noget sådanne steder her og elsker når det går hurtigt. Lidt for hurtigt gik det også den ene gang og med hovedet først, fik hagen et ordentlig bump der lige måtte is på. De søde piger der arbejder i legelandet var straks behjælpelige med en ispose til den forslåede hage. Der gik nu ikke lang tid så var prinssepigen klar til at lege igen. Mindstemanden og hans kammerat så vi stort set ikke, kun lige da manden fulgte efter dem for at få bare et enkelt billede eller to.
Da vi efter 4 timer med fuld fart på skulle hjem (ungerne var gerne blevet meget længere men legelandet skal jo lukke på et tidspunkt) var det med sved på panden og røde kinder alle 4 børn kastede sig ind i bilen. Der var stille på vej hjem, tror trætheden havde overmandet dem. Der var nu ingen tvivl om de havde hygget sig. Der lød et enstemmigt JA, da jeg spurgte.
Så skal din familie og dig have en sjov dag med fysisk aktivitet i et fantastisk indendørs miljø (nu er det jo ved at blive koldt udenfor) så er Dino's Legeland stedet.

En stor tak til Dino's Legeland for fribilletterne.

Indlægget er sponseret, ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her

2 kommentarer:

  1. Fedt. Det lyder da mega cool. Måske er det værd at køre efter. Vil overveje! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu ved jeg ikke hvor langt væk du er men jeg synes det er værd at køre efter. Når indgangen er betalt behøver det ikke koste mere. Man må nemlig have mad og drikke med selv. Der er så man kan købe men det gjorde vi ikke. Kan kun varmt anbefale det stedet og det søde personale der:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...