1. april 2013

Påsken er slut men hva' nu.....?

Kreative løsninger må findes frem og bruges så godt som muligt! Så det har vi forsøgt og håber der så kan findes en løsning hurtigt. Det må vel være muligt ikke?? Synes det er helt pinligt at forklare svigerfamilien, at prinsessen ikke må gå i skole før de der lærere og kommuner finder en løsning. Især når min svigermor har været lærer i mange år i England. De har da også strejker  derovre sommetider men at tingene går så meget i hårdknude som her, havde de ikke lige hørt om. Så undskyld hvis jeg fornærmer nogen men jeg synes nu det er pinligt, at der ikke kan findes en løsning. Nå ja, så er den store egoist i mig jo også ret træt af min datter ikke må komme i skole og lære noget!!

Det har dog ikke ødelagt vores påske. En påske hvor vi har været hjemme hos os selv og ikke i England som vi plejer. Vi har haft besøg af venner og familie, spist alt for meget lækkert mad, drukket spandevis af kaffe og spist kage, chokolade og slik til den helt store guldmedalje. Påskeharen har været her og også den engelske påskehare kom forbi  dog i form af en kasse der kom med posten.... Her er lidt billedespam til de interesserede.


Har du haft en dejlig påske??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...