4. april 2017

Sol og ingen vind! could it BE much better

Sol! Mindstemanden fanger Pokemon - det var dengang det var cool. Billedet er 5 måneder gammelt og Pokemon jagt er ikke cool mere eller mindstemanden er i hvert fald hoppet af bølgen.

Det er fantastisk vejr i dag her hos os - håber det er det sammen hos dig. Jeg pakker, får styr på de sidste ting eller prøver i hvert fald, for kaffe med en bog i solen trækker....
Lørdag morgen daffer vi af. Mormor kommer og passer Muffin the cat! Så jeg når nok det hele skulle jeg sætte mig i solen en stund. Vi kører og det er dejligt nemt at pakke bil.

Ellers ikke så meget herfra. Vi får lige ordnet det sidste vi skal nå inden fredag. The tween og hendes forsker veninder arbejder hårdt på deres projekt. De skal nok blive færdige til efter Påske og inden de skal til København. De arbejder i hvert fald hårdt.

Mindstemanden spiller en masse fodbold, både træning og kamp og så er der jo lige bedstevennerne der skal nå og leges med inden vi daffer af. Han skal også lige have styr på lommepengene, siger han. For der skal købes fodbold her i Påsken, evt fodbolde....

14 kommentarer:

  1. Næh, i sådant et vejr er det svært at tage sig sammen til at udføre pligtarbejdet :-)
    Du når nok hvad du skal nå, og så håber jeg I får hygget igennem i det engelske - men det gør I nok ...

    SvarSlet
  2. Åhr, vi glæder os til påske! Håber I får en fantastisk ferie! ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber også I får en fantastisk påske:)

      Slet
  3. Det her vejr inviterer virkelig til at lave absolutely ingenting. Altså andet end at sidde i solen med kaffe, en bog og/eller strikketøj... God ferie! Kh.S

    SvarSlet
    Svar
    1. Også god Påskeferie til jer:) jeg fik lavet lidt selvom solen trak.... :)

      Slet
  4. Du når nok det hele. Her er for køligt til at man fristes til at sidde ude. Ha' nu en rigtig dejlig ferie :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og god påske til jer. Håber gemalen er bedre nu?

      Slet
  5. Der er altid lidt pres på op til ferie synes jeg. Glæder mig også til jeg sidder i flyveren søndag og er på vej til London. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha'en rigtig rigtig god tur til London. Primark er billig billig tøj:) vi skal besøge venner i øst London langfredag:)

      Slet
  6. Jubii det er snart påske, hvor tiden dog flyver afsted.
    Ønsker jer en dejligt fantastisk tur til familien på den anden side af Nordsøen.

    SvarSlet
  7. Ja sådan et vejr bør man bare side i haven med en god bog.
    God tur til England.

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...