19. april 2017

Jeg er her stadig....

Cousins Photo! Der er the tween 11½år, der er mindstemanden 9½år, der lille kusinen 8år og babykusine lige knap et år.

Mindstemanden og jeg gik ikke fri for sygdom.... Skulle aldrig have skrevet det i sidste indlæg. Selvom vi kom i biografen (vi så Boss Baby - sjov film) fredag, var det på et hængende hår. Manden var nogenlunde ok igen, jeg havde det skidt, mindstemanden havde det åbenbart heller ikke godt (brækkede sig 8 gange fra vi kom tilbage til farmor og farfars hus...) spørg lige om forældrene følte vi havde fejlet ved en tur i biffen. Jeg har siden fredag følt min krop er i 'not working mode' sikker på 10 timer i bilen hjem ikke hjalp. Sov dog godt på færgen inden...
I dag er mindstemanden hjemme, da han ikke synes hans aftensmad i går skulle blive i maven. Så jeg er ikke meget på nettet, får ikke læst jeres blogs men jeg vender vel tilbage engang.... Når sygdom er væk!

Savner Blogland og jeres fine, sjove, interessante indlæg.

20 kommentarer:

  1. Åhr nej, sikke noget.... Så behøver jeg slet ikke pive over at en af mine poder kastede op en enkelt gang i bilen på vej hjem fra påskeferie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, selvfølgelig skal du pive over opkast i bil. Især da posen ikke blev ramt....

      Slet
  2. Jamen, hvad er det da for noget med alt det opkast rundt omkring i blogville :-( God bedring til alle. Hurtigt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tak, kære frue. Håber dit øre er bedre.

      Slet
  3. Rigtig god bedring derhjemme

    SvarSlet
  4. Godbedring til jer alle. Sikke en øv måde at bruge påskeferien på. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte. Det er ok, vi er tilbage hos familien i England i slutningen af Juli:)

      Slet
  5. Åh nej - sygdom er aldrig rart og s l e t ikke i ferien! Håber I alle snart er helt ovenpå igen, God bedring! Kh. S.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og vi alle er i bedring:)

      Slet
  6. Phyyy,8 gange stakkels ham.Det lyder bestemt ikke rart,håber alle snart er klar igen.
    God bedring 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, han er ret sej med det der opkast. Når altid toilettet.

      Slet
  7. Det kunne altså godt tyde på, at sygdom kan smitte gennem blogland!
    Pyha - det har været en lang tur hjem for jer. Jeg håber I er ved at være ovre det alle sammen - god bedring i hvert fald!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen. Nu er vi endelig ved at være bedre:)

      Slet
  8. Godt at I er i bedring! Men det foto er da sødt. Hun har det godt der i midten den lille baby-kusine! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) ja hun bliver forkælet og er meget feteret:)

      Slet
  9. Hov hov, har du bare lavet en 'copy-paste' af mit indlæg? :-D Det lyder til at vores ferie har været nogenlunde ens, og det er jeg ked af at høre. Jeg har også savnet at følge med i Blogland, har bare ikke orket. Det er svært at indhente det hele, men jeg prøver på at samle lidt op hist og her. Rigtig god bedring ønsker jeg både dig og lillebror. Og rigtig god weekend! Knus Malin

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, ked af du også var syg i påsken, Malin. Mindstemanden og jeg er endelig friske. Mindstemanden blev hurtigt frisk og jeg kunne endelig drikke kaffe i går:) håber du er frisk igen.

      Slet
  10. Sikke noget, ked af at I ikke gik fri, håber alle snart er friske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, vi er endelig ude på den anden side:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...