22. april 2017

Så kom vi ud på den anden side - eller nok mest mig!

De andre har været der et stykke tid. Jeg drak min første kop kaffe i 11 dag i går morges - den smagte ok - Den jeg drak her i morges smagte himmelsk. Lige nu gør jeg klar til the tween skal være sammen med de to andre tøser, og de skal finpudse deres projekt til De Unge Forskere. I morgen kl 9.15 drager de mod København og Forum. Kl 12 skal de stå klar der med deres projekt. Først på tirsdag findes vinderen. Der er gratis adgang for offentligheden søndag og mandag, så er du i nærheden af Forum i København, er det et besøg værd. Der sker en masse spændende ting der. De fik af vide i torsdags, at mandag kommer hele deres klasse og hepper på dem. Jublen ville ingen ende tage. Skolens viceinspektør kommer og er der sammen med deres Natur/teknik lærer de 3 dage. Tirsdag har de fået besked på, at de skal have pænt tøj på. Prins Joachim kommer og overrækker priser m.m. og han hilser på alle. Tror vi forældre er mest imponeret over det, pigerne er sådan mere.. Ja ja!

Senere i dag kommer mindstemandens bedste veninde, de skal sove sammen.
Jeg er voldsomt bagud med en masse. Sådan noget sygdom forsinker alt - jeg er sikker på I kender til det. Når ekstra sygdom blander sig med sclerosen så trækker det seriøst tænder ud! Det gør computeren er det sidste jeg sidder ved, hvis der er tid. Kun lige det nødvendige arbejde bliver lavet på den.

Men god weekend til jer alle.

12 kommentarer:

  1. Det er da også mega-flot med de piger! Som forælder ville jeg heller ikke kunne få armene ned! Stakkels dig med det sygdom; godt at du/I er ved at være på højkant igen! ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. tak:) ja, vi er stolte af dem.

      Slet
  2. Dejligt du er ved at være klar igen,aldrig sjov med sygdom.
    Så flot af de piger,krydse,krydse fingre for at projektet går godt😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak laila:) Det dejligt, at føles ok nogenlunde igen:)

      Slet
  3. Det så sejt gået af de piger.

    SvarSlet
  4. De er seje piger 😉 Jeg hepper herfra. Kh Birgitte
    Og godt du er frisk igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte. Tænker på dig og håber du er ok.

      Slet
  5. Det er så sejt pigerne er nået så langt, og det du fortalte pigerne er nået så langt med, er en så god ide, dejligt de unge mennesker både tænker på dyrene og på miljøet. Jeg forstår godt forældrenes begejstring. Du må godt prale, være stolt etc.
    Havde jeg boet i Kbh. så var det helt sikkert jeg var mødt op.
    Dejligt du er på banen igen, kan mere end bare lige det lavpraktiske.
    God søndag og god tur til de unge mennesker(pigerne).

    SvarSlet
  6. Den slags sygdom trækker tænder ud på alle, så jeg forstår så udmærket, at du lider ekstra hårdt.
    Hvor er det bare superspændende for pigerne (og jer!) - håber de får trykket Prins Joakim i hånden, fordi de har vundet - det vil de nok synes er en anelse sejt, selv om de forsøger at virke uimponerede lige nu :-)
    Pøjpøj til dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen. I dag er deres klasse der og heppe:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...