8. april 2014

Orange er ugens farve, farve rimer på larve - Jeg har ikke en orange larve ikke engang en som jeg kan farve.....

Men igen opdager jeg, at jeg har rigtig mange andre orange ting i huset bare ikke lige larver! Længere nede kan du se et udpluk.
I aften skal vi til fællesspisning og skuespil på skolen. Prinsessepigens klasse og den anden 2 klasse, har i fællesskab skrevet et skuespil. Der er popstars, hekse og en dansende paryk så det skal nok blive interessant godt. Prinsessepigen er heks....



Ha' en dejlig orange uge!

7 kommentarer:

  1. Sikke meget orange du fandt.. jeg fandt også lidt men det var ikke meget....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er chokerende hvor meget orange jeg har... Blev lige så overrasket over alt det røde jeg havde i sidste uge:)

      Slet
  2. Så fandt du da lidt orange både her og der :-) Jeg håber, der kommer billeder af Prinsessepigen som heks - og af den dansende paryk!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi skal nok tage billeder:) Børnene glæder sig såååå meget og har øvet rigtig meget:) Det skal nok blive godt:)

      Slet
  3. En dansende paryk?!?! Nu har jeg da aldrig. Det skal dokumenteres, Mette - sammen med heksen naturligvis.
    Og sikke da de fineste orange ting du har fundet frem :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, blev lige så overrasket over hvor meget orange der lige er i huset såvel som rødt:) Mon vi bor inden i regnbuen...?? Det var et fantastisk teaterstykker - ikke til at se det var skrevet af to 2 klasser så 35 8-9årige børn:)

      Slet
  4. fine ting i orange :-)

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...