27. november 2012

Han er skoleklar men er moren nu også det....??

Uh... det er mindstemanden der skal i skole til marts eller førskole som det vist hedder. Jamen er min lille dreng allerede så stor?? Er vi allerede på vej til, ikke at have flere børnehave børn? Fra nu af er det skolebørn og så går det sgu pludselig stærkt. Det har vi virkelig mærket på prinsessepigen.... Hun er nu denne her store ansvarsfulde (til tider i hvert fald) 7årige pige, der har lektier for hverdag og lige har slået op med sin første 'kærste' (hun siger, at det var kommet dertil, at de stadig er venner og leger i sfo-en...) Jamen okay så...!!!

Vi var til samtale med mindstemandens pædagog i børnehaven i eftermiddag. Det var en fryd at få af vide, at han trives, er dygtig og skoleklar! Det viste vi jo godt men dejligt at blive bekræftet i, at det ikke bare er hans forældre der synes han er fantastisk!

Så mindstemanden er skoleklar men jeg ved sgu ikke helt om jeg er...

Her er mindstemanden 15 måneder gammel med nissehue og 8 tænder....
Her er han så 5år og 3 måneder gammel med sin første tabte tand og skoleklar....
 
Hvor blev tiden af...... 


2 kommentarer:

  1. Ja, hvor blev tiden af? Det spørger jeg også mig selv om.
    Men dejligt at han fik ros og er skole-klar.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes altså de vokser for hurtigt og jeg tror ikke helt er moden til det...:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...