1. november 2012

Et hjem fuld af instrumenter.

Ja, vores hus er fyldt med instrumenter. Alle sammen farens og prinsessepigens. Hun har et mini piano og en lille guitar men spiller også på farens instrumenter. Han lærer gerne fra sig, både på trommer (læs), klaver og guitar! Jeg holder mig fra de fine musik ting, jeg kan ikke spille....



Her til aften blev der spillet på livet løs.... Jo, der er lang vej endnu men med tiden bliver der vel musik ud af det!!

Jeg tæller dagene til lørdag morgen, hvor vi drager mod København. Bare faren og jeg, hvor vi skal mødes med vores gode venner og bo i Charlottehaven i Nordhavnen. Det er vores bryllupsgave fra dem.

Mindstemanden og prinsessepigen glæder sig til mor og far skal af sted og mormor kommer. De skal hygge med Mac D til aftensmad, til fødselsdag hos onkel K, hvor moster har lovet der både er slik og lagkage. Så savnet af mor og far kan vist sagtens klares...... Så må vi se, hvordan moren og faren klare at være væk fra ynglet!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...