11. november 2012

En stribet kogebog.

Jeg elsker striber og helst med mange forskellige farver, stribe efter stribe! Scleroseforeningen har sendt mig denne her kogebog og sikke nogle dejlige farver den har. Inden i er den også fuld af farver for billederne af de forskellige retter er fantastiske.
Selvom jeg har sclerose har jeg ikke som sådan lagt min kost om. Vi lever sundt, jeg passer på hvad jeg spiser, da jeg jo ikke kan løbe det af mig eller på anden fysik måde forbrænde kalorierne. Men jeg vil helst leve så normalt som muligt.

Faktisk var jeg rigtig træt af, at høre om kost og sclerose da jeg blev syg. Jeg havde fået den her kroniske sygdom jeg skulle dele resten af livet med, jeg gad altså ikke også undvære en go' bøf og ost. Jeg tror sgu ikke på, at jeg får det værre af at spise en ostemad og drikke minimælk i kaffen. Alt med måde.... Så en rød bøf med bearnaise sauce en gang hver anden måned er altså min måde, at bestemme over sygdommen!!!

Det er to unge mennesker der har lavet bogen, hvorfor de gjorde det kan I læse om her
Bogen kan købes her hvis I skulle være interesseret. Man behøver ikke have sclerose for at spise de retter der er i bogen. Faktum er jo at man skal leve sundt om man er syg eller ej så tænkte det var okay, at jeg viste kogebogen her frem!

4 kommentarer:

  1. Jeg tænker, at bare man spiser varieret og alsidigt, så er det sundt. Jeg vejer nok 10 kilo for meget - grundet rygestop og for lidt motion!

    SvarSlet
  2. ÆÆÆÆÆLSKER også bare striber. Hvilket ses på børnenes - og mit eget- tøj. Og den kogebog ser da bare for indbydende ud:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er nogle rigtig skønne retter i:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...