11. september 2012

Prøv lige at se hvor stor den er.....

Det er helt vildt!!! Den er altså enorm.... I har ingen anelse om hvad jeg taler om, har I?? Here goes...

Argh...... Tænk hvis den kommer indenfor! Den sidder på vinduet lige ved siden af døren ud til haven. Uh, jeg er ikke en fan og overhovedet heller ikke pædagogisk når det kommer til det med edderkopper. Hvis de er i huset dør de.... Det ved mindstemanden og prinsessepigen godt for det er kaos her til edderkoppen (stor som lille) er slået ihjel. Ja, jeg ved da godt at det ville være det rigtige, at bære dyret ud i naturen så det kunne leve lykkligt. Altså lige til en eller anden kommer til at træde på den!! Men men jeg er som sagt ikke fan af at gøre det rigtige ej heller lære mine børn det lige i dette tilfælde.
Så hvis denne meget meget store edderkop vil leve skal den blive hvor den er. Så bliver den heller ikke spist eller trådt ihjel. Det har jeg fortalt den så nu er den advaret og jeg har gjort en god gerning eller hvad....??

2 kommentarer:

  1. Jeg er heller ikke så vild med edderkopper. Her for noget tid siden stod jeg op og redte min seng. Ud fra dynen kommer en stor edderkop. Ham havde jeg sovet sammen med.....uark.. nå jeg dapper den med et ugeblad og går nedenunder for at kalde på min datter. Da hun skal se min sovekammerat har den flyttet sig. Flere dap med ugebladet, og jeg går i bad. Da jeg er færdig og vil redde sengen, er edderkoppen væk... Jeg lod seng være seng - så det tog min mand sig af senere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ah... jeg ville have været helt hysterisk:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...