2. september 2012

Har du haft en go' sommer??

Selvom vejret er lunt og solrigt er det altså nu efterår i følge kalenderen. Sommeren er fløjet forbi synes jeg, den startede med et bryllup for 3 måneder siden præcis i dag! Ja, nemlig vores bryllup, tænkt sig det allerede er 3 måneder siden. Jeg har altså været fru i næsten 100 dage, ret vildt og jeg har ikke helt vænnet mig til at sige mit nye navn. Det kommer vel med tiden!
Jeg synes sommeren har være okay. når jeg kigger de sidste 3 måneders billeder igennem. Der er rigtig mange fra stranden, børnene der spiser is eller vandplaskeri i haven!
(Jeg har en del pigetøj i str 6-8 i mærkerne Pomp de Lux, Krymmel, Kools. Det er brugt men i rigtig god stand. Hvis det kunne have din interesse så skriv endelig:)

2 kommentarer:

  1. Først og fremmest tillykke med brylluppet - hvor er det nogle dejlige billeder.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Christina:) Ha' en dejlig weekend.

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...