8. maj 2012

Mareridt, Mindstemanden og en Meget træt Mor!!

Igen i nat vågnede mindstemanden med mareridt eller natteskræk. For lige nu er jeg faktisk i tvivl om det er det ene eller andet. Læste her om natteskræk og faktisk tror jeg måske det er mere det end mareridt, mindstemanden nok har om natten. Egentlig gør det jo ikke den store forskel, om han vækker os skrigende af den ene eller anden grund.
I nat skreg han så højt, at vi alle sammen blev vækket. For det meste er det kun mig han vækker men ikke i nat! Inden prinsessepigen, faren, mindstemanden og jeg var 'puttet' igen og faldet i søvn, var der gået en time. Det kan altså mærkes i dag! Jeg er træt, træt, træt....
Prinsessepigen har, ikke så vidt jeg husker, lidt af hverken mareridt eller natteskræk. Er det en drengeting mon?
Nu er det ikke hver nat men det er bare så ubehageligt. Han er ikke vågen men har åbne øjne og svarer os. Han vil ikke altid have vi rører ham, krammer ham. Det er ikke rart men går heldigvis hurtigt over for det meste.

Nu vil jeg ha' endnu en kop kaffe.... Og så må vi vist alle tidligt i seng i aften!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...