24. maj 2012

Ah, den dejlige musik!

Okay, måske ikke altid men forhåbentlig med tiden. Prinsessepigen har i hvert fald øre for det. Hun ligner sin far på det punkt. Jeg kan ikke læse en node... Jeg gik til blokfløjte i 3 år og var faktisk go' til det. Godt nok kun hvis læreren spillede sangen ellers var jeg helt lost, jeg kan kan kun spille efter gehør! Jeg lærte aldrig at læse noder så en enkelt melodi er det eneste jeg kan mestre på keyboardet. Faren derimod har spillet i band i mange år, skrevet sin egen musik, spiller både trommer, klaver og guitar. Han er har også en engels tålmodighed så han er god til at lære fra sig.
Det har prinsessepigen nydt godt af og hun vil rigtig gerne spille. Her øver hun...






 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...