16. marts 2012

Overnatning med Scenen er din, Stjerneløb og Disco!!

Der er 28 meget spændte børn i 0ø der glæder sig rigtig meget til kl 17! Prinsessepigen og resten af hendes klasse skal overnatte på skolen i nat. De har glædet sig i flere uger og der er blevet snakket om det, planlagt sovegrupper og øvet til Scenen er din. I morgen kl 9.00 kommer alle vi forældre med morgenbrød. Har på fornemmelse af, at vi bliver mødt af nogle meget trætte børn med en masse at fortælle!
Prinsessepigen har kun sovet herhjemme eller hos mormor så jeg er meget spændt på, om vi bliver ringet op i aften eller nat og må ud efter hende. Hun er meget spændt og glæder sig. Dynen, puden, bamsen, underlaget, tandbørsten, nattøjet er pakket klar til afgang om nogle timer!
Er jeg klar...?? Klar til min nu pludselig store 6 årige pige sådan skal overnatte ude, væk fra sin mor? Får jeg sovet i nat eller ligger jeg vågen og venter på telefonen ringer? Ja ja, ved godt jeg er et pylret pjathoved men hun er min lille pige som pludselig godt kan uden mor!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...