2. marts 2012

Irriterende og usande reklamer.....

Superbest reklamen der kører på tv2 i øjeblikket, er bare så irriterende! Den jeg taler om er fødselsdagsreklamen! En mand sidder omgivet af balloner, puster en op, inhalere så luften og snakker med Smølfestemme..... Hmmm hvorfor?? Det er kun hvis man inhalerer helium man får en sjov stemme! Ikke nok med reklamen generelt er rigtig irriterende, den er jo også løgn! Altså det med smølfestemmen. Må indrømme, at en sådanne reklamer får mig til aldrig at sætte mine ben i Superbest! Gør nu ingen forskel, da vi ingen har her i nærheden så handler der alligevel aldrig!

2 kommentarer:

  1. Kære Mette

    Helt enig, det er møg belastende og helt igennem dum reklame.
    Du kan tro jeg gerne vil læse med her på din nye blog, jeg læser stadig trofast med på de to andre, men får desværre slet ikke kommenteret så meget som jeg gerne ville. Glæder mig til at følge med her også :o)

    Kh. irene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Irene:) Jeg er glad for at høre, at jeg ikke er den eneste:) Tak fordi du læser med.Mange hilsner Mette:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...