12. marts 2012

Lus igen.....

Heldigvis ikke hos os (lige nu i hvert fald) men igen hænger der en seddel i både børnehave og skole/sfo. VI HAR LUS, TJEK JERES BØRN! Jeg hader de små bæster.... Vi har heldigvis kun haft dem en enkelt gang hvilket da også resulterede i, at jeg gik helt i selvsving! Alle blev behandlet, alt blev vasket, hårbørster i fryseren og så videre. Ja ja, jeg ved godt nu det er fint bare at kæmme og behandle men argh....!! Vi har som sagt været heldige siden (trods prinsessepigens meget lange hår) ikke at have fået dem igen. Sedlerne hænger der gang på gang og jeg bliver lige hysterisk hver gang. Vi kæmmer jævnligt, bruger masser af balsam men når sedlerne er oppe blive jeg hysterisk. Så bliver der kæmmet to gange om dagen, hvis et af børnene klør sig lidt bliver der kæmmet en ekstra gang eller to. Når prinsessepigen er sur og tvær over alt det kæmmen får hun af vide, at vi må klippe håret helt kort så klager hun ikke mere. Uh.... hvor jeg hader de små bæster! Der hænger sedler igen så jeg krydser fingere for vi også slipper udenom denne her gang!

Gode råd modtages gerne... Har desværre ingen at gi' !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...