27. juli 2015

Rundt eller firkantet??

Ikke det bedste billede....

Det er nu man skal købe havemøbler - nu når sommeren er ved at være slut. Det siger manden og jeg til hinanden hvert år, når vi ser tilbudene. Her har de gode tilbud og jeg ville rigtig gerne have et rundt bord ude under vores overdækning. Det kunne sagtens være som det på ovenstående billede eller en helt anden slags. Jeg synes der er noget åh så hyggeligt ved et rundt bord. Manden deler ikke min begejstring for et rundt havebord, altså han synes det er hyggeligt nok men han vil helst ikke have et, så vi må vist lede videre. Eller jeg må arbejde hårdere på, at få ham overtalt.
Måske i år vi rent faktisk får købt os selv et havebord med stole. Der er jo også et sødt hvidt sæt her med to stole, et bord og en bænk. Det kunne jeg godt gå med til, hvis jeg ender med, at må opgive drømmen om et rundt bord. Lad os nu se....
Vi har havemøbler og de virker fint så det haster som sådan ikke med, at få købt nye. Derfor har man selvfølgelig lov at kigge og drømme alligevel. Vi kigger videre på hjemmesider og i blade for det er nu så hyggeligt.

Indlægget er lavet i samarbejde med Havemøbelland.dk men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...