3. oktober 2012

Porre og kartoffelsuppe.

Det var lige hvad faren havde brug for efter nederlaget til mindstemanden! Jeg har længe gerne ville lave den suppe men har ikke rigtig kunne tage mig sammen. Der er altid en dårlig  go' undskyldning for ikke at få det gjort... Den er rørende nem at lave men det har alligevel ikke motiveret mig. Nu skulle det så være slut og jeg kan da også være hende der bare lige laver hjemmelavet suppe!! Sådan rigtig overskudsagtigt og det hele.... Jeg har taget billeder som bevis for der kan jo være en læser eller to derude som måske ikke tror på mig.

Den smagte bare så godt med ristet brød til, uhm...!!

Opskrift? Den fandt jeg på nettet og glemte lidt at holde mig helt til den. Men suppen blev altså super lækker!

2 kommentarer:

  1. Uhm, elsker suppe ! Jeg plejer at komme lidt ristet bacon over - eller en lille "dut" wasabi for at gi lidt bid!

    Manden laver karrysuppe og thai mad i aften - glæder mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej det lyder lækkert med karrysuppe og thai mad:) Ja, jeg overvejede det med bacon. Det må jeg prøve næste gang:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...