13. juli 2012

Vi fandt det.... Yeah!!

Og jeg fik handlet... Hele 3 store poser! Ih... altså hvor fedt og jeg fik købt en masse til ungerne, godt nok kun 3 ting til mig selv. Som jeg skrev her er det min ynglingsbutik når vi er på ferie i England men det skulle vi jo ikke (ikke før til jul og der er laaaang tid til). Never mind, jeg fandt den i Hannover!


Mindstemanden ville straks have sin nye kasket og crocs på (efterligning selvfølgelig men who cares) Hannover er forøvrigt også en dejlig, meget hyggelig og køn by så tror absolut ikke det er sidste gang vi er der. Faktisk var hotellet der det bedste vi boede på (og det billigeste), på hele vores mini europatur. Især badeværelset var very posh!!


Så Hannover kan varmt anbefales til en kort byferie også med børn! Det er kun lidt over 3 timer fra den dansk/tyske grænse.
Go' weekend! Skal I noget spændende??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...