30. juli 2012

Og så kom regn og torden...

Vi måtte endda tænde alle lamper og klokken var kun ca 10.15! Der var næsten sort hvis vi kiggede ud af stuevinduet men ud af køkkenvinduet var det lidt lysere....

Egentlig var det dejligt nok med en indedag og prinsessepigen fik lavet takkekort til familien for alle hendes fine fødselsdagsgaver. I morgen skal mindstemanden hygge med moster, prinsessepigen og jeg skal klippes. Det er første gang hun skal til frisør for jeg har fint kunnet klippe hende selv. Nu er hendes hår dog blevet så langt, at jeg hellere må lade en professionel om det! Hun er lidt nervøs for hun er bange for, at frisøren klipper for meget af. Jeg har prøvet at fortælle hende at frisøren nok skal nøjes med de 2 centimeter vi har snakket om.
Her er hendes fine takkekort hun lavede sammen med mig på computeren. Igen brugte jeg denne her side. Hun skrev selv navne på efter vi havde printet dem ud og limet dem på farvet (pink) papir.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...