30. juli 2013

En fotobog med mange minder.

I denne papirløse tid som det er vi nu lever i (har for så vidt ikke noget imod det) er det så som så med at få printet billeder ud. De ophober sig på computeren og det er der ungerne ser dem på slide shows.
Da jeg fik mulighed for at lave en fotobog hos http://www.cewefotobog.dk/ var jeg klar. Jeg viste med det samme, at det skulle være billeder af mindstemanden og prinsessepigen. Det blev en kvadratisk bog med 2 billeder på hver side http://www.cewefotobog.dk/fotobog-kvadratisk-format.php. Det er ligesom en rigtig bog, altså hård indbinding, siderne er dejligt tykt papir så ungerne kan bladre uden at ødelægge dem. Vi er lige kommet hjem fra ferie og den lå i posten som naboen havde lagt i køkkenet til os. Ungerne elsker den og har kigget i den sammen, på skift eller sammen med en af os. Er den ikke bare smart??



Jeg synes det var hyggeligt at kigge billeder igennem og udvælge dem, godt nok lidt følelsesladet men på den gode måde. Man kan skrive tekst til hvert billede eller bare det man lige synes. Jeg skrev lidt tekst på forsiden og ved nogle af billederne. Det var helt fantastisk nemt at lave bogen og det er meget vigtigt for mig ellers gider jeg ikke lave sådan noget, altså hvis det bliver for besværligt. Jep, min tålmodighed er ganske kort så I kan roligt stole på bogen her var nem at sætte sammen!

Indlægget er sponseret, ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her

4 kommentarer:

  1. Det glæder mig at høre at den var nem at lave. Jeg pønser nemlig på en lignende bog om vores sommerferie, men orker altså ikke hvis teknikken er besværlig! : )

    SvarSlet
  2. Den var super nem og kvaliteten er rigtig god. Jeg er meget imponeret over billede kvaliteten:)

    SvarSlet
  3. Har engang lavet en apple fotobog til venner, det krævede meget tid og mange billeder - så tålmodigheden kom på prøve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan varmt anbefale denne her. Med min ikke eksisterende tålmodighed ang tekniske ting, er den nem og hurtig og sjov at lave:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...