28. juni 2012

Ferie og feber.....

Bilen er pakket, bollerne + pølsehorn er bagt, frugt og agurk er skåret, drikkevare er lagt på køl så nu er en god nats søvn det eneste der mangler. I morgen starter eventyret, ferien og bryllupsrejsen.... Køln, Torcy, Disneyland, Brussel, Scheveningen, Hannover here we come!!
Vi glæder os og den næste uges tid vil her nok være stille på bloggen men ingen grund til bekymring! Jeg vender tilbage med masser af spændende oplevelser at fortælle om....

Prinsessepigen har desværre fået høj feber og er øm i kroppen men en snak med lægen, fik os beroliget. Børnepanodil og hvile skulle nok få hende på benene. Så det er godt, at Disneyland først er på søndag! Prinsessepigen var utrøstelig indtil hun fik af vide, at selvfølgelig kunne vi stadig køre på ferie og til Disneyland. Hun bad om at komme i seng før kl 19 og forhåbentlig får hun sig en god nats søvn. Måske vi endda er heldige hun vågner feberfri....

Nu vil jeg lige tjekke mine lister igen (jep, jeg er til lister for at holde styr på det hele...) og så vil jeg i seng snart tror jeg!


1 kommentar:

  1. Rigtig god tur. Fik desværre aldrig besøgt Disneyland med vores børn, men er pt i Rom med vores datter.

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...