29. september 2013

Kan I huske det der tavlefolie??

Jeg fik det hængt op på ungernes døre. Jeg havde tænkt det skulle være en sød sort sky ting men det mente de ikke og det er jo deres døre.... Så det blev en firkant og prinsessepigen skriver hemmeligheder på den, så jeg måtte ikke vise den frem. Mindstemanden derimod tegnede og hans færdige resultat måtte jeg gerne vise frem og det er jeg glad for, det er nemlig en gevaldig fin tegning han har lavet. Ja, selvfølgelig synes jeg det for jeg er jo moren!


Det er ikke meget vi her set til ungerne i dag. Nabopigen (prinsessepigen og hende er samme alder) kom forbi sammen med sin bonusmor og ville have hende med i bio og se Smølfer2. Det blev prinsessepigen meget glad for, hun havde været lidt træt af mindstemanden skulle i bio i dag med hans klassekammerat og se Flyvemaskiner og hun ikke skulle. Så I kan nok forstå jublen, da hun lige pludselig også fik muligheden for en biograftur. Faren og jeg fik tilgengæld lov til at blive hjemme og vaske tøj.

Hold forøvrigt rigtig godt øje med bloggen de næste dage for der vil være en fed Give Away på vej.

2 kommentarer:

  1. Endnu engang fedt med det der tavle-folie. Og self må du da ikke vise hemmelighederne frem, det siger sig selv! Ha' en dejlig mandag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hun var også meget klar i sin udmelding med 'mor, bliv væk' men jeg skal da vide alt, ik'?? Eller er det nu jeg skal finde mig i 'det må du ikke vide' .... Synes det er lidt tidligt:(

      Også go' dag til dig:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...