9. september 2013

Jamen, det var altså ikke med vilje.....

Min veninde havde fri i dag så jeg drønede ud til hende efter børn, skoletasker, ekstratøjstasker var afleveret. Ej, hvor man da bare slæber om mandagen.... I regnvejr! Nå, men hun havde kaffe og rundstykker, min veninde, så det var jo lige til at klare. Vi hyggede og fik sludret om vores fælles venindes skønne bryllup som vi begge var med til i lørdags.
Min veninde bor lidt på landet-agtigt, har stejl indkørsel og jeg er ikke fan af at bakke ned så en, okay 3 tre-punktsvendinger skulle nok kunne klare jeg kunne køre ned forlæns.... Men nej, pludselig sad jeg fast, som i rigtig fast! Så der måtte skubbes men lige lidt nyttede det, der var ingen vi lige kunne bede om hjælp i nærheden så det er da godt vi har vejhjælp, hva'! Damen hos Falck var hjælpsom omend en smule fnisende mens hun lyttede til historien og lovede at sende en så hurtigt som muligt. Der gik da også kun en halv time så kom der en ung mand og fik bilen fri....
Jeg får sagt farvel til min veninde, sætter mig i bilen klar til at køre og kan ikke få lagt håndbremsen ned. Ind og hente hende igen for hun er stærkere end mig men komikken i det hele skulle lige overståes, inden der var kræfter til håndbremsen kunne lægges ned. Så kørte jeg hjem....

Det var min dag! har du haft en god dag??

Ser ikke ud som jeg sidder fast vel?? men det gjorde jeg altså....

4 kommentarer:

  1. Glem mit spørgsmål inde hos mig selv:-D Hahahaha. Krams.

    SvarSlet
  2. Hehe. Lyder som en rigtig grine-dag midt i al panikken.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, heldigvis kunne vi grine af det og jeg nåede jo alt jeg skulle alligevel:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...