6. september 2013

IIIIIIIIIIIt's Friday.......

Det er dejligt for i går blev jo rodet.... Jeg er bare ikke go' til når tingene bliver besværlige når nu det ikke var planlagt. Så stresser jeg lidt og kan slet ikke slappe af. Det var da bare en punkteret cykel der sendte eftermiddagen i tumult så ikke noget alvorligt, altså. Det får mig da også til at blive lidt irriteret på mig selv! Nu er det bare sådan, at jeg ikke selv kan styre det og jeg har sikkert været sådan altid selvom jeg rigtig gerne vil give sclerosen skylden!
Nu er jeg kommet over det, cyklen er ikke fikset endnu men det bliver den og manden har lånt en anden så han kunne komme på arbejde i dag.
Ungerne er hentet inkl legekammerater så eftermiddagen i dag, er der styr på. I morgen står den på bryllup som jeg glæder mig såååå meget til.

fandt billedet her


2 kommentarer:

  1. Somme tider skal der bare ikke så meget til at vælte læsset. Men nu er det fredag, og solen skinner :-)

    Rigtig god fornøjelse til brylluppet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:)Ja, det var vist bare en af de dage.

      Go' weekend til jer:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...