8. september 2013

7-9-13 sikke et fantastisk bryllup.

Så fik vi giftet min kære veninde væk og ikke et øje var tørt, i hvert fald ikke mine! Vi fik fejret det glade par, sunget sange, holdt taler og danset lidt til Proud Mary med Tina Turner. Okay, danset er muligvis en lille overdrivelse men jeg rokkede da fra side til side og sang med, stokken virkede forøvrigt fint som mikrofon. Jo, der findes en fire et halvt minuts video og nej, den skal ikke på youtube. Selvom vi i kampens dansens hede alle synes det da var en super ide.... Jeg er dog kommet til fornuft og da jeg er i besiddelse af ovennævnte video, bestemmer jeg den ikke skal offentlig gøres, nok mere for omverdens skyld!

Jeg havde en fantastisk dag og det er ikke så ofte vi 4 barndomsveninder er samlet, så det sørgede manden for blev foreviget.... Det her er ikke det bedste billede men nok det der beskriver os bedst som mennesker!

Var du til bryllup i går?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...