20. september 2013

Hukommelse... Hvor god er din??

Jeg har en fantastisk hukommelse... Altså, når det handler om sangtekster fra midten af 90-erne. Da jeg kørte fra skolen i går efter at have afleveret et stk mindstemand og et stk prinsessepige, kom denne her sang i radioen. Lemon Tree af Fools Garden (et tysk band fandt jeg ud af da jeg Googlede sangen) jeg sang med og kunne hvert et ord. Jeg ankommer til min fys og kan lige nå at sms manden, at jeg da lige har hørt Lemon Tree og hvor lang tid siden er det lige, siden vi har hørt den. Jamen, det må være noget med mere end 12år for manden havde aldrig hørt sangen før, nå men så må jeg ha' hørt den inden jeg mødte ham... Lidt mere Googlen og sandheden går op for mig, sangen er fra 1995, den hittede aldrig rigtig i England så nok derfor manden ikke kender den.

I går aftes måtte manden jo så høre sangen for den er jo såååå god. Han syntes da også den var ok men han var ikke imponeret. Sorry, what? Ej heller var han imponeret over jeg kunne hvert ord i sangen...

"Du glemte at købe mælk"

Okay, jeg glemmer ting, mange ting men jeg har altså sclerose så det må være derfor. Manden mente ikke helt jeg kunne trække sclerosekortet lige her for jeg var også glemsom inden... Nå, men så trækker jeg morkortet? Det blev godtaget men med forbehold...

Jamen helt ærligt, der er da ikke noget at sige til jeg ikke kan huske noget mere når hukommelsen er fyldt op med sangtekster fra midten af 90-erne.... Det kender du da godt, ik'??



6 kommentarer:

  1. Naturligvis kender jeg det!
    Og synes det er totalt unfair at sclerose-kortet ikke gælder glemt mælk! Fårk, hvad kan man så bruge det til? Hahahahaha.....! Hvad med neun-und-neunzig-luftballon? (eller er jeg for gammel?!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej nej, jeg husker også Nina (var det ikke det hun hed hende der sang den?) synes også det var totalt unfair og morkortet blev kun accepteret med forbehold... Hvad er den lige af?!

      Slet
    2. Tror faktisk at det var Neena?!? Min storebror havde den på kassettebånd! : )
      Mor-kortet bør altid accepteres - uden forbehold!
      Rigtig god weekend! Kh. Liv

      Slet
    3. Neena var det da, it's all coming back to me now.... Ja, kasettebånd, man kunne bruge en blyant til at spole frem og tilbage - og ordne båndsalaten selvfølgelig:)
      Enig, morkortet er jo vores trumf så der skulle ikke være forbehold!

      Go weekend:) Kh Mette

      Slet
  2. Haha :-) Hun hedder/hed Nena. Den tror jeg lige skal googles og måske downloades i anledning af, at Donnaen skal til Berlin i næste uge. Hvis hverken sclerose- eller mor-kort kan bruges, hvad så med 'mit hoved er (for) fyldt med underlige sangtekster'-kortet? Dét kort burde være gældende til hvad som helst,når som helst ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Donnaen er nødt til lidt tysk musik info inden Berlin tur:) Hi Hi... Kan selvfølgelig være hun ikke er enig:) Ja, det kort trækker jeg næste gang.

      Go weekend:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...