17. september 2013

Jamen, så må det da være nu jeg skal ha' sådan en....

Jeg kan godt li' at bage brød, ikke kage det lader jeg manden om, nej brød er det jeg laver. Jeg har et stykke tid ikke synes det var særlig nemt, fordi sclerosen åbenbart ikke synes det skal være det!! Jeg kan ikke ælte dejen ordentligt, jeg taber ting bagefter mens jeg klumre med at forme boller fordi fingrene har fået nok.
Nu har jeg så fået nok, denne her var på bud så det var min egen fødselsdagsgave til mig selv. Manden ville ikke give mig den for det er en praktisk kedelig ting, det skal man ikke have i fødselsdagsgave.
Okay så, så køber jeg den selv.... Og glæder mig helt vildt til min fødselsdagsave som jeg jo så ikke ved hvad er, og som i hvert fald ikke er praktisk! Yeah...

Nå, men her er den, vidunderet... Jeg har lige æltet første omgang dej i den, det var sååååå nemt. Elsker den helt vildt allerede på en måde man skulle tror ikke var mulig, tro jeg! Om han (ja, selvfølgelig er det en han) har et navn?? Ikke endnu, har du nogen forslag??

Og nej, jeg har aldrig brugt de to fine kogebøger men hold da op det virker tjekket jeg har dem, hva'?


7 kommentarer:

  1. Det ligner da en "Børge".
    Og få så gang i de Jamie Oliver kogebøger, det er super gode.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det må jeg vist hellere:) Ser nu også sejt ud de bare tsår der, sådan lidt overskudsagtigt... Ved ikke helt med Børge, hmmm. Prinsessepigen har lige foreslået Bent.

      Slet
  2. Hihi, det synes jeg også. Børge-bollebager ;-) Tillykke med den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak:) jamen, nu er I så to der siger Børge.... Hmmm, what to do? Det må vist tænkes igennem for jeg skal jo ha' den i maaaaange år.)

      Slet
  3. Jeg ved ikke hvad den hedder. Har ikke for vane at give maskiner navne... men jeg har også een som jeg virkelig har haft glæde af. Kunne heller ikke røre en brøddej mere, så sætter så meget pris på at maskinen gør det for mig. Også selvom det er sådan en billig een uden brand fra Coop. Den virker perfekt. Så rigtig god fortsat fornøjelse med din nye køkkenmaskine. Med eller uden Jamie-opskrifter ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har brugt den to gange i dag, først til rugbrødsdej derefter til franskbrødsdej. Jamen, det var da sååååå nemt og smagte bare bedre end det plejede:) Jeg er så glad for en....:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...