30. september 2013

Fotobog og en Give Away.....

Give Away - den vender jeg tilbage til nederst i indlægget. Jeg har fået den ære, at lave en Fotobog så endnu en bog fyldt med billeder er blevet produceret. Det var så pærenemt, at det da næsten er til at tude over. For det betyder altså meget at det er nemt. Ellers slipper min i forvejen forholdsvis lille tålmodighed op. Det var nemt at gå frem og tilbage mellem de forskellige funktioner og det tog ikke lang tid at lave bogen, hvilket betyder rigtig meget for mig når jeg skal lave sådan noget. Man kan selv vælge hvor store billederne på hver side skal være og hvor mange. Jeg har blandet størrelsen på mine billeder på siderne så de ikke er ens. Man kan også vælger mønster på papiret bag billederne, det var jeg helt vildt med og havde lidt svært ved at bestemme mig. Jeg kan nu alligevel mere end varmt anbefale at lave en Fotobog.


Nå, nu til den endnu mere fantastisk spændende Give Away. Jeps, det er helt rigtig gættet... I kære læsere, I må også lave sådan en Fotobog eller en af jer må i hvert fald. Så lad os komme med konkurrence reglerne - jo, jo, der er regler!!!

Hop over på Facebooksiden og like. Der må også gerne kommenteres der men det tæller ikke.

Lig en kommentar her på bloggen i stedet, det er den der tæller og så trækker jeg lod mellem alle de flere 100 kommentarer (I wish) på lørdag, når jeg er hjemme igen fra hotelophold, det skal min mand og jeg nemlig på! Det hører I mere om senere.

Trækning af vinderen af Fotobogen bliver lørdag den 5 oktober.

 Indlægget er sponseret, ord og meninger er mine egne - Se min reklame politik her

34 kommentarer:

  1. Arj men se nu dér, altså! :-D
    Jeg er ikke på fjæseren (nederen, ved det godt) men vil rigtig rigtig gerne vinde en fotobog, som skal laves med KUN billeder af banditterne og deres morfar. Og den skal han så have i fødselsdagsgave. Ja han skal så. Krydser fletningerne :o)
    /Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Dit lod er smidt i bøtten der skal trækkes fra, så held og lykke:) Og tak fordi du deltager....

      Slet
  2. Super god ide med sådan en fotobog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi elsker dem her i huset:)

      Slet
  3. først tak for en super blog som jeg har fulgt på siden linjen et godt stykke tid :-) De er super fine sådan nogle fotobøger, vi har lavet en med billeder fra datterens barnedåb i sin tid og står netop og skal holde dåb for lille manden her sidst i oktober så sådan en bog ville pynte hjemme på vores hylde hvis vi var så heldige at vinde denne fine give away :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord Carina:) Dit lod er nu smidt i bøtten:) Held og lykke.

      Slet
  4. Lige det jeg står og mangler; vi var i USA sidste år og jeg må pinligvis indrømme at jeg IKKE har fået en bog lavet endnu....Tror lige vi skulle synke alle indtrykkene først og sååååeehhh gik tiden :-) Så jeg smider da hjertens gerne et lod i puljen, Tak...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har smidt dit lod i bøtten:) Held og lykke.

      Slet
  5. Uh - jeg vil gerne være med i din give away :-) Jeg er helt sikker på, at vores bog skulle være med billeder af vores nye hjem efterhånden som vi får renoveret det osv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg smider dit lod i bøtten:) Held og lykke:) Lyder rigtig spændende med renovering af jeres hus.

      Slet
  6. Ih, tak Helle. Jeg ligger dit lod i bøtten:) Held og lykke.

    SvarSlet
  7. lækkert - jeg er med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sandra, dit lod er smidt i bøtten:)

      Slet
  8. Jeg vil meget gerne deltage.
    Hvis jeg er så heldig at vinde, vil jeg lave en bog fyldt med billeder af vores dejlige dyr(:

    Selvom det ikke giver et ekstra lod, så har jeg linket i min blogs sidebar til din give away(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. det er rigtig sødt af dig:) Tak. Jeg har smidt dit lod i bøtten:) Held og Lykke.

      Slet
  9. Nøj den vil jeg gerne vinde. Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Helena, dit lod er smidt i bøtten:) Held og lykke

      Slet
  10. Det vil være skønt at få nogle af alle mine digitale fotos på papir.

    SvarSlet
    Svar
    1. Astrid, dit lod er smidt i bøtten:) Held og lykke

      Slet
  11. Fotobøger er bare så hyggelige, vil så gerne prøve at lave en selv! :)

    Sarah Riisager - sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Sarah, dit lod er smidt i bøtten:) held og lykke.

      Slet
  12. Sikke fint. God tur på hotelophold. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det skal I nok høre mere om:) Jeg har smidt dit lod i bøtten:) Held og lykke

      Slet
  13. Jaa - det ville da være en perfekt gave! (ok, who am i kidding - jeg beholder den klart selv;))

    SvarSlet
    Svar
    1. ha ha, ja behold den selv:) Jeg smider dit lod i bøtten:) Held og lykke.

      Slet
  14. Rigtig rigtig god tur. Nyd det nu......Jeg og min mand skal selv afsted om 5 uger. Håber at jeg kan være heldig i din konkurrence :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) vi har haft en skøn tur. Har smidt dit lod i bøtten:) Held og lykke.

      Slet
  15. Rigtig god tur og nyd det max...
    Hilsen Bente Yde, benteyde@email.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente:) Vi har haft en fantastisk tur:) Dit lod er smidt i bøtten. Held og lykke.

      Slet
  16. Den vil jeg så gerne vinde, min mor vil blive blød om hjertet hvis jeg laver en bog med billeder af hendes barnebarn i julegave. Krydser fingre. Mvh. Eva evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dit lod er smidt i bøtten, Eva:) Held og lykke.

      Slet
  17. Lækker giveaway!
    Hvis jeg vandt ville jeg havde en blandet bog med minder af barndom, venner, veninder, kæresten, hjemmet osv. :)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mia, dit lod er smidt i bøtten:) Held og lykke.

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...