4. september 2013

Bryllup igen.

Min allerældste veninde (altså hende jeg har kendt længst) skal giftes på lørdag. Yeah.... Glæder mig rigtig meget. I aften skal hende og jeg ud og spise en dejlig middag sammen. Livet er en kæmpe tidsrøver og sclerosen bare en røv, så det er ikke lige så ofte vi bare er os to sammen. Jeg glæder mig til at en sludder for en sladder og god mad. Det er nemlig noget vi er gode til, snakke og spise. Håber de finder et afsides bord til os på restauranten så vi ikke forstyrrer de andre gæster.

Sidst vi var til bryllup var i maj da mandens bror blev gift. Der var ungerne med, prinssepigen var blomsterpige og mindstemanden ringbærer. På lørdag bliver de hjemme hos mormor og hygger sig mens vi smider ris i hovedet på de nygifte og fester for dem.
Ved godt I har set billedet flere gange før men hold da op hvor er de kære... Så det kan godt tåle at blive brugt endnu engang på bloggen.


2 kommentarer:

  1. Rigtig god veninde-hygge-aften og god fornøjelse til brylluppet! : )
    og ja, de er da for kære!

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...