1. juni 2014

Svømning og der må hoppes....

Endelig svømmer begge unger så godt, at faren kan have begge med i den dybe ende.   Jeg tog med i dag for at se, hvor dygtige de er. De svømmer hver uge med skolen og faren tager dem med jævnligt om søndagen. De elsker begge at svømme og er seje til det nu. Jeg spurgte de søde livreddere, om jeg måtte tage et par billeder når de hoppede og fik lov. Prinsessepigen tog springet fra 3 meter vippen og mindstemanden sprang fra 1 meter vippen. Han synes ikke det var nok bare at hoppe - en salto var da det mindste han kunne gøre når nu jeg tog billeder.
 

4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  2. Nørj de er cool! Virkelig cool - og fede billeder Mette.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Liv:) Jeg bliver kun lidt (meget) nervøs når jeg ser dem springe i:/

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...