24. juni 2014

Nå, men så må det være der man sidder lidt....

Vores bil skal sommerferie-trængervist-tjekkesallesteder og til mit store held ligger der en Mac D lige ved siden af. Der kan jeg jo så lige sidde og vente endda arbejde lidt. Nu kan man selvfølgelig ikke bare sidde der og bruge deres gratis wifi, vel. Nej, tænkte jeg nok.... Jamen, så er det da lækkert de lige serverer sådan en omgang her for en flad 20. Har allerede skrevet et indlæg til MS Bloggen (vi har sommerdeadline 2 juli) og jeg kan vist nå et måske to mere tror jeg, inden bilen er klar.

3 kommentarer:

  1. Sikke en god kombi. Fixet bil, morgenmad OG arbejdsro ... I LIKE!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, det var en rigtig win win situation ;)

      Slet
    2. Uh, og ro var der, for i næsten en time var jeg den eneste derinde - altså foruden personalet:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...