4. juni 2014

Noget om børnetøj på nettet og små numser.....

Uh, jeg elsker at handle på nettet. Jeg synes det er så dejligt nemt og ukompliceret. Selvfølgelig er der ting som jeg helst køber i butikkerne. Så kan jeg se og røre ved tingene ordentligt men egentlig synes jeg, at det er mere afslappende at købe på nettet. For det meste kender jeg jo mærkerne og så tør jeg sagtens købe både sko og tøj uden først at prøve det. De fleste steder kan man også levere tilbage, nogen steder endda uden yderlige omkostninger.  
Her på websitet er det mærketøj og så jeg vælger de mærker jeg kender, for så ved jeg det passer. 
Især mindstemandes næsten-ikke-eksisterende-numse kræver den helt rigtige pasform eller de der bukser man kan justerer i taljen (noget alle bukser burde kunne til dreng, pige, mand, kvinde for det er sååååååå træls når bukserne gaber bag på, synes du ik'?) Det er så træls for ham, at skulle hive op i bukserne hele tiden - drenge på 6 år og bælte går ikke så godt hånd i hånd, så vi vil hellere ha' elastik eller noget der kan justeres....
Nå, men lige nu har de her rigtig gode tilbud - jeg har lidt forelsket mig i de her til mindstemandenden og de off white shorts (eller er de hvide??) til prinsessepigen.


Indlægget er sponseret, ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her

6 kommentarer:

  1. Kender faktisk ikke SmallFashion. I øvrigt: dejlig overskrift, det skal nok give nogle sjove hits ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik';) Jeg leder altid efter nye steder at shoppe især fordi mindstemanden er så lang og tynd, at alt glider af ham. Hvorfor har drenge ingen hofter eller noget til at holde bukserne oppe med?? :)

      Slet
    2. Mindstemanden ville måske også se liiiiiiidt mærkelig ud med brede hofter, eller?!
      Jamn. Bukser med regulerbar talje, det er bare det der skal til - herhjemme både til den ene og den anden bandit ;o)

      Slet
    3. Ha ha ha, ja du har ret:) tror bare vi holder os til de der regulerbar bukser....

      Slet
  2. Det er heldigvis nemmere med piger, for de kan bruge leggins.

    Det minder mig om min 2 årige, der arvede storesøsters bukser. Det var ikke usædvanligt at vi var i butikker og så pludselig hørte hendes latter bag os. Så stod hun med bukserne nede ved anklerne og klukkede "fald ned bukser". Sådan er det at arve bukser fra en søster, der havde lidt mere sul på kroppen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha, ej hvor sjovt og det lød til den 2 årige syntes det samme:) ja, leggings er nemmere og mindstemanden ville se super godt ud i et par, da han har lange tynde ben meeeeen det må jeg hellere lade være med at gi' ham på:) Ha' en dejlig weekend, Astrid:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...