5. juni 2014

Elefanter....

Mindstemanden er blevet bidt af, at tegne elefanter. Det startede med vi fandt en gammel tegning jeg havde lavet af en temmelig tyk blå elefant. Mindstemanden ville med det samme lære at tegne den og uden at komme til at lyde alt for pralende (ha, hvem forsøger jeg at narre. Jeg er da så stolt af min dygtige dreng og praler uden de store skrupler) så tog det ham kun et forsøg så kunne han tegne en tyk elefant ligesom sin mor. Nu tegner han elefanter til alle. Jeg fik en til mors dag, vi fik en til vores bryllupsdag og hans klassekammerat fik en til sin fødselsdag. Lad mig vise jer hans søde elefanter....

2 kommentarer:

  1. Totalt lækre elefanter - og meget farverige!
    Minder mig om engang for mange år siden, hvor en af banditterne spurgte "hvorfor hedder det en elenfanthue? - som om der findes stribede elefanter!" Nu ved jeg at det gør der! ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak:) Og ja, selvfølgelig der er stribede elefanter og de er klart de fedeste (i mere end en for stand) og de sødeste;)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...