28. juni 2014

Overraskelse....

Vi fortalte ikke hvad vi skulle, ungerne spurgte ikke før vi nærmede os og da fik de så af vide, hvad vi skulle. Vil du vide det??

Okay så, vi har været i Legoland i dag og det regnede slet ikke.... Til gengæld sad jeg på det forkerte sted i den der rutschebane-ting der splatter vand til sidst. Til alles morskab blev moren gennemblødt....
Nu er jeg jo heldigvis så praktisk anlagt (eller jeg tror på vejrmanden når han lover regn) at jeg havde pakket lidt tørt tøj hvis nu....
Og det var bare dejligt da jeg forlod denne her rutschebane-ting gennemblødt. Ungerne synes det var såååå sjovt, at moren blev våd!

Vi havde en dejlig tur og Legoland er et godt sted for os handicappede.  Service og hjælp er fantastisk og det skal altså nævnes. Nej, indlægget er ikke sponseret - vi er bare glade for den gode service.

Hvad har du lavet i dag? 

4 kommentarer:

  1. Lyder som en rigtig dejlig dag, og flot at du ofrede dig og stod for underholdningen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik';) Det var en dejlig dag og det var nogle trætte børn vi havde med hjem.

      Slet
  2. Årh hvor fedt! Dejlig overraskelse for børnene. Og ja - fedt at du, måske ikke helt frivilligt, underholdte familien med et vandshow. Dejligt at høre om Legolands service og hensyn til dig. Ha' en skøn uge! ♥
    Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv, kan du også ha' en skøn uge:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...