10. juni 2014

København og noget om kl. 05.00

Sidder i toget på vej til København. Skal til møde med de andre bloggere fra MS Bloggen.  Skal også mødes med en go' veninde bagefter og hygge inden turen går hjem igen i aften.
Jeg nyder at sidde her toget og slappe af... man kan godt være lidt træt når man den sidste dag det er muligt at sove længe i denne omgang, står op kl. 05.00
Hvorfor jeg gjorde det??? Jo ser du, det lignede klokken var 07.00 så ingen grund til at sove mere. Det er jo også meget meget lyst kl 05.00 så man kan jo ikke opdage sin fejl omkring aflæsning af ur, ved at det er mørkere end normalt. Jamen det gjorde jo så at jeg var lidt træt i går.
Så gik jeg vel tidligt i seng??? Jamen nej, jeg skulle lige se lidt House of Cards på Netflix. Det er vigtigt.

Nå men jeg smutter. Nærmer mig nemlig hovedstaden så må hellere få pakket sammen.  

2 kommentarer:

  1. Hehe. Du er vist også ved at nå dertil hvor det er læsebrilletid Mette. Altså ikke at det er alderen eller noget. Hvilken grund ellers til at stå op kl. 5 i stedet for 7? Tsk tsk ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, måske du ret Liv;) tror forøvrigt jeg ville se rigtig cool ud med briller.... Værd at overveje tror jeg:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...