16. juni 2014

Bare prinsessepigen og mig.....

Mindstemanden skulle med en kammerat hjem i dag så prinsessepigen og jeg tog på biblioteket. Det var nødvendigt for vi havde ikke mere læsestof derhjemme.
Hun læser rigtig meget og elsker det. Jeg elsker vores bibliotek - det gør ungerne også - så det er altid en fornøjelse, at komme der. Prinsessepigen klarer sig selv, tøffer rundt og finder bøger, mange bøger og vil som regel gerne læse mindst en inden vi tager hjem. Jeg sidder bare og nyder udsigten og slapper af!
Da vi kom hjem fra biblo bagte vi boller. Det var matematiklektier - de har om mål og vejning. Bollerne smagte godt og der er nok til hun kan dele ud i klassen i morgen.

It's a win win situation......

6 kommentarer:

  1. Super dejligt med en mor/datter eftermiddag. Og fedt at i bruger bibleren så meget!
    Jeg kan ikke helt lure hvad nederste venstre foto viser - andet end din stok?! Og nederste højre kan jeg lissom godt se hvad er, men sammenhæng? Nå. Du er jo bare dit sædvanlige skøre dig! Og heldigvis dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Venstre er mig der slapper af, højre er den udsigt der er fra stolen, hvor jeg slapper af:) Hele bagvæggen af biblo er vinduer med den udsigt:) Og det giver overhovedet ikke mening kan jeg godt se, når jeg ligesom har glemt at skrive det ups....:)

      Slet
    2. Nåmn, så er der jo også noget at spørge til i kommentarfeltet. Og det sætter jeg pris på. Faktisk tror jeg at jeg har været på jeres bibler en gang. Der var så godt plads til camperen til venstre for bygningen ... og lækker lækker udsigt ;)

      Slet
    3. Ja, der er udmærket parkering her:) Ret cool du har været her, altså måske:)

      Slet
  2. Dejligt, du har sådan en lille læsehest. Og sikke da en skøn udsigt! Jeg har ikke besøgt dit bibliotek, men der ligger (hvis jeg ikke tager meget fejl) en café lidt længere henne af vejen, hvor vi har været et par gange netop for at nyde udsigten (og de overdådige kager) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er så glad for hun elsker at læse. Håber nu at mindstemanden også bliver en læsehest:) Ja, der ligger en cafe længere henne. Sikke skægt du har været her. Der er også en nyåbnet frozen yogurt og hjemmelavet italiensk is (begge fedtfattigt så jeg er glad) cafe længere henne nu på modsatte side af vejen. De hedder frøken frozen yogurt og er et besøg værd:) Vi kommer der ret tit.

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...