17. juni 2014

København! Så oprandt dagen endelig....

Kl.7.20 skulle prinsessepigen være på skolen. Kl.7.30 kørte de, der blev vinket på livet løs. Var vistnok os forældre der vinkede mest energisk og længst.... 

Prinsessepigen har glædet sig i tre uger nu til hendes Københavnertur med skolen. Hun pakkede sin rygsæk og fandt tøj i aftes inden sengetid, det blev sat klar på køkkenbordet og hun gik glædeligt tidligt i seng. Jeg har smurt nok mad og pakket nok frugt til en hel hær. Jamen, jeg kan jo ikke ha' barnet sulter, vel?! Hun er trods alt væk en hel dag....
Jeg glæder mig til at høre om hendes tur i aften når hun er tilbage. Jeg er sikker på munden ikke står stille på hende før hun falder søvn.

4 kommentarer:

  1. Ih, hvor bliver det sjovt at få hende hjem igen og høre hende fortælle og fortælle og fortælle og fortæ..zz... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ha ha, ja det bliver en træt pige vi får hjem gætter jeg på:)

      Slet
  2. Jeg glæder mig til at høre nærmere om alt det hun har oplevet. For det forudsætter jeg klart at du blogger om. Fantastisk tur - for din pige altså - min må de gerne lade blive i Midtjylland. Ellers ender det med anfald af total seperationsangst. Altså moar'en :o)

    SvarSlet
  3. She's back.... og en meget træt pige. De havde haft en fantastisk tur:)

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...