28. november 2015

Mine to små kagemænd.

I går fik vores by besøg af julemanden. Han kommer sejlende hvert år og kører gennem byen for at tænde lysene på juletræet. Vi tog farmor med ned i byen så hun kunne se ham komme med båden.
På vej hen for tænde juletræet gik vi forbi byens museum. De har en honningkagehus udstilling. Den skal vi tilbage og kigge på en dag, for vi nåede kun lige at titte ind i går. Håber vi når det inden jul. Nå, men vi fik set det juletræ på torvet blive tændt og så skulle ungerne selvfølgelig en tur i Tiger Butikken. Man havde jo fået lommepenge. Jeg fandt nu også noget, gør jeg altid, nemlig de her søde kopper til ungerne.
Jeg må hellere tilbage til at underholde farmor men husk jeg trækker vinderen af Give Away-en søndag aften og jeg vil lige understrege, at man ikke behøver en have for at plante hvidløg. De kan plantes i potter i vindueskarmen. Klik her, hvis du vil være med i lodtrækningen.

Hvad har du lavet i dag??

10 kommentarer:

  1. Søde kagemænd!! God søndag herfra!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak:o) og i lige måde:)

      Slet
  2. Dejlige billeder, IG hvor lyder det hyggeligt det hele <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ingrid:o) Det var rigtig hyggeligt.

      Slet
  3. Så alle de andre billeder fra dagen på Instagram. Må altså sige, du har pæne børn. De ser så søde ud :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte:o) Tror også vi har heldige, at vores børn har arvet det bedste fra både manden og jeg:)

      Slet
  4. Det er da alligevel de lækreste julekagemænd jeg har set!

    SvarSlet
  5. Der er mange spændende måder hvorpå julemanden kommer til byen, og hvad der sker før det store juletræ tændes.
    Hvor er de søde de 2 glas.

    SvarSlet
    Svar
    1. Glassene er fra Tigerbutikken.

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...