9. november 2015

Et tomt tog og mange farver.

Kl 10.17 i går stod jeg på toget. Jeg kom ind i vogn 11 fandt min plads og opdagede, at der ikke var andre nogen steder. Helt indtil Ringsted havde jeg en togvogn helt for mig selv. Der var helt stille og jeg havde fred til at læse min bog. Jeg er lige startet en ny, da jeg blev færdig med The Husbands Secret i lørdags. Det skriver jeg mere om i morgen.
Jeg ankom på hovedbanen og havde lidt småtravlt med at finde en taxi men ikke mere travlt end, at jeg da lige skulle ha' et billede af det her....
Åh, havde der ikke været lang kø derinde, havde jeg nok ikke kunne modstå fristelsen men jeg skulle nå et møde og måtte nøjes med billedet.
De mange farver er såååååå smukke og jeg ville så gerne blande dem lige på min måde. Ah, lige en anden ting om de farver.
Manden mener de alle smager helt ens. Jeg mener der er forskel og den blå er min favorit.

Kan du smage forskel på farverne??

10 kommentarer:

  1. Jeg kan bedst lide de brune, men kan garanteret ikke smage forskel i en blindsmagning ;-) Hov! Hvorfor er der ingen brune i automaten?? Dårlig automat ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen du har jo ret, ingen brune. Måske dem der lavede automaten ikke synes de var kønne nok:o) Altså de brune m&m's:o)

      Slet
  2. En dejlig stille tur - Jeg oplever det af og til her i Midtjylland, altså sidde alene i en bus (rutebil) et godt stykke vej, måske endda hele vejen.

    Jeg spiser ikke m&m, så ingen favorit.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var dejligt stille:o)

      Slet
  3. Jeg kan slet ikke lide M&M's ;-) så jeg skal ikke sige om der er forskel. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, så er det pænt svært, at sige hvilken du bedst kan li':o)

      Slet
  4. Klart de smager efter farve! Din mand har misforstået et eller andet.
    Ligesom Midterfruen hopper jeg på de brune.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. min mand er helt forkert på den med de der m&m's:o)

      Slet
  5. Brun og blå går jeg efter :-) men jeg ved da egentlig heller ikke om det passer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror vi har ret og min mand ikke har:o)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...