10. november 2015

Go' men den anden var bedre.

Det var der også flere af jer der havde nævnt , da jeg skrev om Big Little Lies. Jeg synes ikke, at The Husbands Secret er dårlig. Slet ikke på nogen måde! Nej, jeg synes den var ret underholdende og spændende men noget nemmere at gennemskue end Big Little Lies. Jeg blev ikke helt så overrasket. Jeg vil nu gerne alligevel anbefale den. Historien er go' og der sker hele tiden noget så du har lyst til at læse videre. Jeg kan godt li' hendes måde at skrive på, den er let at læse.

Nu er jeg gået i gang med en spændende bog der hedder Sisters. Den er noget så spændende.

8 kommentarer:

  1. Okay, så har du det ligesom mig. Den anden var bedre. Sådan mere elementært spændende. Til gengæld er hele set uppet i denne her bog egentlig mere tankevækkende, for hvad kan man egentlige kapere - i kærlighedens navn - som ægtefælle?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er nemlig tankevækkende:) På den der hvor-langt-vil-du-gå måde. Jeg nåede at skifte mening mange gange. Siger måske mere om mig end bogen.... Hmmm:o/ :o)

      Slet
  2. Det skræmmer mig bare at forfatteren er Moriarty. Eller er det bare fordi Sherlock og Mycroft findes IRL i mit hoved?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha:o) Den er mere tankevækkende, som fruen skriver, en skræmmende.

      Slet
  3. Det er egentlig to vidt forskellige bøger, også i skrivestil. Jeg synes også bedst om Store små løgne :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er meget forskellige og derfor også gode på hver deres måde:o) Men enig i, at Store Små Løgne er bedst

      Slet
  4. Hej! Jeg har læst 'Min mands hemmelighed', og var meget begejstret! Jeg har 'Store små løgne' liggende på hylden derhjemme, så den glæder jeg mig super-meget til at gå igang med, nu hvor I sådan anbefaler den 👍. Kærligst, Mor-monsteret fra Skøre liv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, jeg håber du bliver lige så begejstret eller mere:o) God læselyst. Skriv endelig igen og lad mig vide, hvad DU synes om den:o)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...