15. februar 2015

Slut...

Lovede jo at skrive når jeg blev færdig med min bog, Frozen Grave af Lee Weeks. Det blev jeg i middags og faktisk troede jeg, at jeg havde luret hvem der gjorde hvad meeeen  det havde jeg ikke. Det gjorde så bogen endnu bedre. For det var en god bog og jeg nød at læse en krimi igen.
Den forgår i London og til dels i sydengland. I London er det Arhway politistation de arbejder ud fra og det er lige ved siden af the Whittington Hospital,  hvor begge vores børn er født. Nå, det var vist lidt et sidespring. Bogen handler om nogle mord på kvinder, om hjemløse og en ond mor. Det er en god historie og jeg nød dens små historier i historien. Jeg kan varmt anbefale den, hvis du kan li' en go' krimi.

8 kommentarer:

  1. Tak for anbefaling. Det kunne da være interessant at læse en krimi af en helt (for mig altså) ukendt forfatter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glad to be at your service;)

      Slet
  2. Den vil jeg kigge efter i den engelske boghandel i Zurich. Jeg vil gerne anbefale "The girl on the train" af Paula Hawkins - den blev jeg lige færdig med i dag. Foregår også i London - og en meget anderledes krimi end de nordiske, jeg mest læser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh den må jeg ha fat i. Tak for anbefalingen :)

      Slet
  3. Tak for tippet. Det er lang tid siden, at jeg har læst en krimi. Jeg er jo stadig der, hvor min læsehest er i vinterhi pga de små rollinger, som stadig gør det lidt svært at finde tid til at læse (bortset fra om aftenen, hvor jeg ofte er for træt til at læse og i stedet strikker)...jeg har dog endelig kastet mig over lydbøger, og det er altså smart....så kan jeg strikke og læse samtidig og hører lydbog på vej til og fra arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det med at læse igen er først sådan rigtig muligt nu ungerne er blevet større. Førhen faldt jeg i søvn efter 2 sider læst. Nu er de også store de leger uden min indblanding er nødvendig. Så kan jeg læse imens:)

      Slet
  4. Ju-hu- fandt den i dag, men e ikke begyndt at læse endnu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæd dig til at læse den:) jeg har ikke fået fingre i bogen du anbefalede endnu men er på sagen. Er startet en rigtig god bog som bare ikke kan lægge fra mig. Den blogger jeg om på et tidspunkt:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...