17. februar 2015

International Pandekage Dag det er i dag.

Vi fejre det hver år. Vi elsker nemlig pandekager og her er da den perfekte undskyldning for at spise dem morgen,  middag og aften.
Så vi startede dagen med pandekager til morgenmad og da der var to tilbage,  ja så kom de i madpakken.
I aften skal vi ha' pandekager med oksekødsfyld og med skinke og ostefyld.  De billeder må I se senere over på  Instagram. Lige nu har jeg kun billeder af morgenmads pandekagerne.
Tænker der måske også bliver til en pandekage med citron og sukker til dessert her til aften.
Jeg laver altid pandekager af æg, mel, lidt salt og mælk. Smelter også lidt smør i så er de super nemne at stege. De kan bruges til både dessert og kød. 
Udnytter du også det er pandekage dag??

8 kommentarer:

  1. Nej øv. Vi gør ikke. Sådan noget skal du altså annoncere i god tid Mette.
    Her er der ingen der laver pandekager. Vil gerne bo hjemme hos dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, kære Liv. Du er altid velkommen her. Nu ved du også, at pandekagedagen er altid tirsdagen efter Fastelavn:)

      Slet
  2. Hos os gik det helt galt, for vi spiste pandekager mandag. Håbløst, håbløst - jeg ved det. Siger som Liv, at du må annoncere i god tid til næste år, så vi kan rydde (mad-)kalenderen og bage pandekager ad libitum :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ah, helt galt er det ikke når nu I fik pandekager i mandags;) Jeg har noteret, at jeg skal huske at skrive i go' tid næste år:)

      Slet
  3. Jeps, vi svinede os til i pandekager, sukker, is og jordbærsyltetøj 😄

    SvarSlet
    Svar
    1. Love it:) Vi spiser de sidste pandekager i eftermiddag når ungerne kommer hjem fra skole:)

      Slet
  4. lækkert! Jeg elsker også pandekager alt for meget :-o

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, det gør vi alle:) Vi får dem ret tit:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...