26. februar 2015

Jeg har skrevet en lille historie.

Den har 4 kapitler men de er ikke ret lange. I morgen får I første kapitel og så må I vente med kapitel 2 til lørdag, kapitel 3 søndag og det sidste mandag. Det havde I nok regnet ud, ik'?! Nå, men det er en historie for børn så det er ikke sikkert I gider læse den men måske jeres børn vil, eller I vil læse den for dem. Igen og som altid med blogge og andet der kan læses. Der er ingen tvang, heller ikke til at synes det er en god historie og kommentarerne må gerne være kritiske, hvis det er det I føler for. For det kan sagtens være, at det bare er mig der synes det er en god historie.
Skulle det ende med, at en af jer læser historien og godt kan lide den så må I gerne dele den. Enten ved at linke til min blog eller skriv en besked, om hvor I vil kopirer teksten henne og så giver jeg jer nok lov, hvis I skriver historien er min.
Mine egne unger læste den/fik den læst men viste ikke den var skrevet af mig. De brokkede sig over manglende tegninger til. Så derfor skal der da tegninger til selvfølgelig men jeg er ikke den bedste til det. Så det må altså vente lidt endnu.

Nu vil jeg tage på biblioteket med ungerne i eftermiddag. Der skal hentes mere læsemateriale hjem. Især prinsessepigen læser meget. Hun er lige nået 20.000 læste sider i går aftes.
I hendes klasse læser de Onkel Toms hytte i øjeblikket så vi taler meget om slaver m.m. herhjemme. Nu er mandens bedsteforældre jo fra Indien (dengang Indien var Britisk) de flyttede til de britiske øer, da Indien blev selvstændigt. Så selvom det slet ikke er det samme så giver det lejlighed til, at snakke om andre kulturer og gamle dage.

Jeg læser selv meget (det handlede sidste indlæg jo om) og er lige startet på Perfect af Rachel Joyce. Den skal I nok høre om, når jeg er færdig.

4 kommentarer:

  1. Jamen, så skynd dig dog at få den smækket på bloggen, så vi kan se, hvad du har skrevet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kommer på nu:) Skulle lige hente unger:)

      Slet
  2. Uh. Jeg går jo og gemmer på dine historie-indlæg i Bloglovin' og jeg glæder mig til at læse alle 4 kapitler :)

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...