25. februar 2015

Hold da op, det kører bare for mig.....

- med det der læsning eller jeg har for meget tid tilovers eller mine børn er blevet store eller der bliver ikke gjort rent og aftensmaden er pizza eller en anden grund. Jeg tror nu det fordi de bøger jeg læser, er såååååå gode at jeg ikke falder i søvn når jeg læser. Og så behøver man vel ikke sove mere end 4-5 timer om natten, vel?
Nå, men det er denne her bog jeg har lige læst. The Shock of the Fall af Nathan Filer. Hold op den er go'. Læs den.... Jeg kan ikke anbefale den nok. Den er simpelthen så go'! Jeg læste den på 3 uger lige knap faktisk. Kunne ikke ligge den fra mig. Igen vil jeg ikke sige ret meget om, hvad den egentlig handler om. Andet end den forgår i Bristol, England og den handler om en familie men mere vil jeg ikke afsløre for jeg er lidt bange for, at jeg så kommer til at ødelægge læseoplevelsen for dig. Det er en bog om livet, tror jeg godt man kan sige.  Håber du læser den og fortæller mig, hvad du synes.
Måske du allerede har læst den?

6 kommentarer:

  1. Endnu en bog til min skal-jeg-altså-også-have-læst-liste :-) Læser du mest på engelsk, eller er det en tilfældighed, at jeg kun huske, at du har skrevet om engelske bøger? Selv læser nok 50/50 dansk/engelske bøger, og læser jeg helst bøger af engelsk-sprogede forfattere på engelsk, for så - bilder jeg mig ind - slipper jeg for dårlige oversættelser. Jeg har dog stadig både Harry Potter og Ringenes Herre til gode på engelsk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej du husker skam rigtigt:) Jeg læser på engelsk af flere grunde, ligesom dig vil jeg helst læse de engelsk-sprogede forfattere på engelsk så oversættelsen ikke ødelægger historien. Men jeg læser også for at holde mit engelsk ved lige, kan nemlig godt mærke vi ikke bor der længere. Selvom min mand og jeg taler engelsk sammen så er det ikke nok. Tredje grund er for sclerosen ikke skal vinde. Jeg har godt af at holde hjernen i gang og ved at læse engelsk gør jeg lige netop det:) Glæd dig til denne her bog, den er fantastisk.

      Slet
  2. Altid dejligt med læse anbefalinger. TAK! Jeg har købt Frosen Grave, men er lige startet på JOJO MOYES "The girl you left behind". Jeg læser også gerne på engelsk for at vedligeholde sproget. Men danske og svenske forfattere skal helst være på dansk. God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har hørt om The girl you left behind. Skriv endelig hvad du synes om den. Tænker jeg ska ha' den på min ønskeseddel nemlig:)

      Slet
  3. Noteret på listen! Jeg læser også altid på engelsk ( med mindre det er en dansk bog:-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er simpelthen så go':)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...