6. juli 2016

Lidt magi her i ferien

I går i restauranten hvor vi fejrede onkel D's 40 års fødselsdag. Mindstemanden lavede mønt tricks for oldefar. Han klappede og var imponeret. 

Vi har bare så meget nydt vores 11 dage hos Nana og Papa. Jeg har kun vasket tøj to gange, slet ikke gjort rent, overhovedet ikke lavet mad og tømt kun opvaskemaskine en gang. Jeg har læst,  holdt min lille niece, hygget med ungerne og shoppet. Vi har holdt ferie. I morgen kl 06.00 kører vi til Dover og sejler til Calais. Derefter kører vi til Holland og holder ferie.
Må,  men lidt magi skal I ha' så her er mindstemanden med et trylle nummer...


10 kommentarer:

  1. Nåååhr, hvor fint!!! Dejlig ferie!

    SvarSlet
  2. Det lyder som en ganske skøn og fornøjelig ferie. Fortsæt endelig den gode stil ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv. Vi forsætter derud af og nyder lige nu stilheden på hotellet efter en fantastisk nattesøvn. Tror poolen snart kalder:)

      Slet
  3. Jeg får desværre ikke lov at se videoen, men kan godt forstå, at du har nydt en ferie med så få huslige pligter - det ville jeg også sætte stor pris på.
    Fortsat god ferie til jer - vi sætter kursen mod UK på onsdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er så dejligt med minimum pligter:) Nyd der i England. Vi savner allerede familien men så er det godt vi lige flyver tilbage i august til bryllup :)

      Slet
  4. Det lyder som en super dejlig ferie :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det også Birgitte :) vi nyder det:)

      Slet
  5. Jeg har fulgt med på IG og der erfaret ferien har været forkælelse, afslapning og vidunderlige timer bare med tid til leg, hygge, nyde og bare ingenting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har den nemlig og vi har bare nydt den:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...