16. juli 2016

London, our 'hood' og venner

Igen en lille video. Jeg er helt vild med at lave dem også fordi de kun er en 30 sekunder ca. lange.

Vi bruger næsten altid en dag i London når vi er i England hos familien. London er kun en lille time fra farmor og farfar, så ikke besværligt. Vi har venner der og det er også altid hyggeligt, at se vores gamle where-we-used-to-hang-out steder.
Denne her gang mødtes vi i Priory Park. Det var vores ynglings park da vi boede der og er stadig. Der er en legeplads, en cafe og en lille pool. Ungerne legede og snakkede med de andre børn i parken (nææ, de kendte dem ikke men de finder altid små legekammerater) og det blev også til en dukkert i minipoolen.
Sidst på eftermiddagen kørte vi hen til nogle venner i Shepherds Hill. De har en datter på prinsessepigens alder ca. De to ser ikke ofte hinanden men de hygger sig altid når de gør.
Vi havde som altid en skøn dag i London. Jeg ved godt det ikke er realistisk eller praktisk men jeg gad bare godt stadig bo der. Og drømme må man jo altid
 

Der var tivoli i parken eller de var ved at sætte op. Det er stadig det samme tivoli der kommer hver år, ligesom da vi boede der for 10 år siden.

8 kommentarer:

  1. Ser bare SÅ hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var super hyggeligt:o)

      Slet
  2. Åh hvor hyggeligt. De er så fine, dine små film. Kan godt forstå det med at drømme sig tilbage, og hvad nu hvis og alt det der. Eller bare at savne det der var engang, uden at ærgre sig over det der er nu. De 2 ting hænger jo ikke nødvendigvis sammen, tænker jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, de to ting hænger ikke sammen:) Jeg savner London, livet der m.m. men jeg ville ikke bytte tror jeg. Savne er ok:) Og tak:) De er sjove at lave de små film. Man kan lave dem meget mere fancy (det gør prinsessepigen) men jeg er bedst til det mere simple:)

      Slet
  3. Sjovt, at du stadig godt kan savne London ... tror du, du ville synes det var lige så godt i dag som det var engang? Men vi er ikke i tvivl om, at du har haft en skøn tid dengang du boede der.
    C elskede også årene i London, men kunne ikke drømme om at flytte dertil igen. Hun siger, at hun vil bo i Bath, når hun bliver gammel :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, hvis jeg ikke havde fået sclerose og livet bare var fortsat, at jeg ville have elsket stadig at bo i London. Men det er ikke noget jeg sådan tænker over ofte. Men jeg elsker bare London og har altid gjort. Vil håbe de ikke lukker dørene for vil gerne mine børn kan opleve måske at bo der. Må vist hellere få et britisk pas til dem og dermed dobbelt stasborgerskab:) Jeg har aldrig været i Bath men har hørt meget om byen:) Jeg kunne også sagtens bo i Brighton:) Elsker Brighton.

      Slet
  4. Jeg kan også godt drømme om at livet var anderledes, men livet er også godt her i DK... Det er de dejlige minder, der skaber det, tror jeg. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænker egentlig ikke om et anderledes liv, tænker bare nogen gange på London og, hvis sclerosen ikke var kommet, hvor vi så var:) Manden min ELSKER Danmark. Jeg er da også ok med dk men London er magisk og jeg elskede at bo der. Så savner det når jeg lige er der og ser vores gamle lejlighed, park, shops m.m.

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...